čtvrtek 8. května 2008


Jaromír Bezvoda - kapelník

František Řeháček - sólový zpěv

Franta


Franta


Vlastislav Aťan Moravec - kytara, zpěv


Jaroslav Muzikant - bicí


Miroslav Kramář - basa, zpěv


Aťan


Aťan


Aťan


Aťan


Aťan


Aťan


Aťan


Jarda


Jarda


Jarda, Aťan


Míra B.


Míra B.




Josef Mádlo - kytara, Aťan, Míra K.












Josef, Václav Vlachý, Jarda, Franta, Aťan, Mirek K.












zvukař Honza Zemek, Aťan, Jarda


Šimkovy sady v Hradci Králové








KONEC

15 komentářů:

Tony řekl(a)...

Přidávám jen své obdiávné a mručivé
hmmm.... Tony

Rotace řekl(a)...

Milý Tony, když se na ty fotky podívám, hned omládnu... (asi tak o 2 dny :-))) Aťan

řekl(a)...

Bylo by možno někde sehnat nahrávky? :) Díky

Panejo řekl(a)...

Teda, lidi, za archivní nahrávky tyhle smečky bych i zaplatil. Frantovo "chcete Párply, nebo Duchoně?" mi bude znít v uších do smrti. A jeho mlácení paličkou do zadku od budíku taky. FAKT nikdo z kapely nevlastní nějaký starý pásek? A posílám velký pozdrav Prodavači z hlavní třídy, vždyť přece rozdává štěstí...
Honza Pánek z Nového Města

Unknown řekl(a)...

Jejej netušil jsem, že Rotace žije i na internetu. Dnes jsem ji tu náhodou objevil. Ale k věci:

Udělal jsem několik demonahrávek na zkouškách a při hraní na Střeláku. Vnutil jsem je kdysi dávno technikům v hradeckém rozhlase ( myslím že tam v té době "kralovali" Štusák a spol.), pak v pražském Mozarteu a taky Mirkovi Novému z Plzně (kapelník tehdejšího Bumerangu). Někde snad budou :-) Mirek B.

PS.:
Kdo je autor těchto stránek? Mám ještě nějaké fotky, které by tu neměly chybět !

Radek řekl(a)...

Tak to je teda nářez. Objevit tuhle kapelu na internetu. Okamžitě se mi vrátili vzpomínky na zábavy v Barchově, Obědovicích, Krátonohách ap. Nejlepší kapela na kterou jsme v 80tých letech jezdili. O nějaké nahrávky by určitě byl zájem. Jestli to nevadí, tak to klidně přeházím na Facebook a založím fanstránku.

Radek řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
piotric řekl(a)...

Nějaké nahrávky mám,jestli je zájem dejte vědět.

Panejo řekl(a)...

Ta skupina na FB by se docela hodila... Jsem pro.

Panejo řekl(a)...

to piotric:
Nahrávky by se určitě hodily.
Prosím o kontakt na studio@panejo.cz

Dík

Honza Pánek

Panejo řekl(a)...

Zdravím autora webu.
Chtěl bych tímto oficiálně požádat o možnost zveřejnění fotek na skupině "Rotace" na Facebooku.
Prosím, ozvi se na studio@panejo.cz

Předem Díky
Honza Pánek

Anonymní řekl(a)...

Přidávám se k Panejo a přidávám své pane jo! Aťane, ty člověče!

Rotace řekl(a)...

Pěkně jsem si po letech početl v komentech, všem patří můj dík! :-) Právě v tuto chvíli 3 dědci z Rotací (Míra Kramář, Přemek Jiran, Aťan) se snaží o "comeback" patrně s názvem SENILBAND... ale název nepotvrzen, viz:
http://atanova-zasuvka.blog.cz/1401/stara-laska-nerezavi

Zdraví vás Aťan & spol.

Jaromir bezvoda řekl(a)...

O Roatci a současném dění členů Rotace zde:

http://zmuzikydomuziky.blogspot.cz/

Jaromir bezvoda řekl(a)...

Rotace se změnila v GRÁDO. pokud máte zájem je sledovat i v současnosti, pak můžete najít aktuální informace na webu: www.gradorock.cz